• آشنایی با آخرین محصولات ارائه شده این صنعت :  ماشین آلات، تجهیزات مرتبط به مدیریت پسماند و بازیافت انواع مواد اعم از پلاستیکی، کاغذی، فلزی و …
  • همکاری های مشترک با شرکت های فعال ملی و بین المللی در زمینه مدیریت پسماند و بازیافت
  • ارتباط با شرکت های تولید کننده، واردکننده و عرضه کنندگان ماشین آلات و تجهیزات وابسته در داخل و خارج از کشور
  • اطلاع از اپلیکیشن های فعال در مناطق مختلف و عملکرد و همکاری مردم در زمینه مدیریت بازیافت
  • همکاری نزدیک سازمان ها و شرکت ها با مردم توسط تکنولوژی های ارائه شده در نمایشگاه
  • مقایسه محصولات، خدمات و قیمت های شرکت ها برای انتخاب بهترین محصولات با خدمات بهینه
  • آشنایی با سازمان های مردم نهاد (NGO)
  • آشنایی با استارتاپ ها
  • آشنایی با موج فرهنگ سازی و همکاری مردم جهت کاهش پسماند و نیز یادگیری به منظور مدیریت آن
  • شرکت در کارگاه های تخصصی جهت ارائه دستاوردهای آن سازمان یا کمپانی در زمینه مدیریت پسماند و بازیافت
  • نمایشگاه می تواند با صرف کمترین زمان ممکن بهترین مکان برای هدف گذاری شرکت ها باشد؛ بطوریکه افراد دید وسیع و دقیقی نسبت به برگزاری نمایشگاه، برای بهتر دیده شدن محصولات و عملکردهای بالقوه و بالفعل شرکت داشته باشند.